Blog

Tutaj znajdziesz fascynujące historie stojące za projektowaniem i budową naszych łodzi, wgląd w najnowsze technologie, które czynią je tak wyjątkowymi, oraz praktyczne porady, jak czerpać maksimum radości i satysfakcji z ich użytkowania. Nasz blog to miejsce, gdzie pasja do innowacji, miłość do wody i zaangażowanie w ekologię łączą się, tworząc unikalną przestrzeń dla wszystkich, którzy pragną bliżej poznać świat elektrycznej nawigacji.

W dążeniu do zapewnienia najwyższej jakości i bezpieczeństwa naszych elektrycznych łodzi strugowodnych, zespół eJetBoat przeprowadził serię rygorystycznych testów szczelności na rzece Wiśle pod koniec marca.

Ostatnim etapem jest testowanie łodzi na wodzie. Pozwala to nie tylko sprawdzić jej właściwości nawigacyjne, ale również dokonać niezbędnych dostosowań. 

Testy te mogą dotyczyć zarówno parametrów jazdy, jak i wydajności systemu elektrycznego. 

Po zakończeniu spawania konstrukcji, kolejnym krokiem jest montaż napędu elektrycznego, w tym silnika strugowodnego. 

Z wyciętymi elementami gotowymi do montażu, rozpoczyna się proces spawania konstrukcji. Spawanie aluminium wymaga specjalistycznej wiedzy i umiejętności, a także użycia odpowiedniego sprzętu spawalniczego (np. TIG). 

Po zakupie projektu następuje etap przygotowania materiałów. Większość nowoczesnych łodzi strugowodnych budowana jest z aluminium ze względu na jego lekkość, wytrzymałość i odporność na korozję.

Na rynku dostępne są różnorodne projekty łodzi, ale kluczowe jest wybranie takiego, który został zaprojektowany specjalnie pod napęd elektryczny i silnik strugowodny.